Udskriv denne side

Om denne blog

Forbrugerbloggen.dk er startet den 1. oktober 2007. Formålet med bloggen er at skabe debat omkring forbrugerforhold i Danmark. Det kan være alt fra en vildledende eller diskriminerende reklame, over urimelige aftalevilkår i forbindelse med et køb eller den måde, til den måde du som forbruger bliver behandlet på efter et køb.

Tanken er ikke, at det skal blive en af de såkaldte “hadesider”, men i stedet en side, hvor forbrugere og andre kan komme til udtryk med deres syn på de emner, der bliver taget op. Ikke kun forbrugere, men også de erhvervsdrivende selv og andre er derfor velkomne til at komme med kommentarer til de enkelte indlæg.

Har du et emne, du gerne vil diskutere, så send mig en e-mail om det og dit eget syn på problemstillingen.

Kommentarer (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Jan Julsø siger:

    Det er egentlig utroligt, at det kan betale sig for ham at blive ved med at sende div. breve ang. lykkeamuletter og lign.. Hvis vi alle bare smider brevene ud, så må han/de snart gå konkurs.
    Men man må da beundre hans/deres kreativitet.
    Kort sagt: Læs brevet, hvis du er nysgerrig, og smid det så ud.

Skriv en kommentar




Hvis du gerne vil have et billede knyttet til dine indlæg, kan du få det hvis du får dig en Gravatar.


+ 5 = 13